tirsdag den 9. oktober 2012

I overkanten

Jeg overdriver måske det der motion sådan lige for tiden.

Efter erimitageløbet søndag måtte jeg til Volley mandag for at få løsnet musklerne. I dag måtte jeg lige prøve det nye crossfit hold i fitness. I morgen står den på fodboldkamp, torsdag er svømmedag og så tror jeg jeg tager en slapper fredag (i stedet for at tage til fredags-volley) for der er volleystævne hele lørdagen, og denne gang er det mig som skal spille.

Årsagen skal ses i at jeg HAR tiden til det lige nu. Manden arbejder ikke særlig meget og når pigerne selv er afsted til deres aktiviteter så kan jeg jo lige motionere lidt....

Fredag bliver pigerne kidnappet af faster helt til søndag til frokost og i næste uge bliver de kidnappet til niece-dag med morbror og tante. Skønt for dem og skønt for far og mor.

Ellers er jeg startet på det nye job. Det er sådan lidt dobbelt, en del ting tegner rigtig godt, men mit oplæringsprogram er meget overfladisk i forhold til hvad jeg har været vant til og hvad jeg selv har praktiseret når jeg har lært nye op.

Men nu er yngste puttet og ældste er på nettet på sin macbook så jeg tror jeg checker ind på sofaen!

God tirsdag aften til dig og dine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar