tirsdag den 13. november 2012

Twillight Breaking dawn part II

Jeg er jo så heldig at have et pigebarn i twillight alderen, så vi var på tøsetur til københavn for at se forpremieren her til aften.

Jeg er helt forspist, en burger på Halifax og et pund bland selv slik. Så er man også godt kørende til den knap to timer lange film.

Det der sket ikke i bogen, nåede jeg at tænke før tiøren faldt. Snart teen pigen og hendes veninders tiøre faldt først lidt senere. Men skønt at kunne klappe så meget bare fordi...skøn stemning også altså.

Og til sidst da alle skuespillerne blev vist frem var der rigeligt med pigehvin til Jacob, lidt mindre til Edward og så en enkelt mand som råbte HUArhh til Bella til stor morskab for hele biffen.

Nu står den på lidt afslapning inden hovedet rammer hovedpuden. Imorgen står den på endnu en forældresamtale. Jeg skal huske at skrive om den første på et tidspunkt -hvis jeg når det!?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar