tirsdag den 1. januar 2013

2012

Så er 2012 lukket og slukket.
Det er et af de år hvor der som sådan ikke skete noget stort, men så alligevel.

Manden min fik et nyt job, som passer bedre til ham end det tidligere. Jeg har skiftet job for en periode og er lige nu i en tænkeboks om hvad jeg gerne vil når tiden løber ud til august i 13. Vil jeg blive (for det er der muighed for) vil jeg tilbage til mit gamle job eller vil jeg noget helt tredie (projektledelse spøger stadig et sted i baghovedet og det er der nok mulighed for)

For børnene så er snart-teen pigen startet i udskolingen, noget som før hun startede gav anledning til lidt bekymring; kunne hun nu klare lektierne samtidig med fritidsaktiviteterne og jobbet, hvor hun gør rent. Men det viste sig at det gik fint. Hun har også helt selv styr på lekierne nu.

Yngste er i 3. klasse, hun suser derudaf. Hun er stadig til tider lidt af en håndfuld. Hun er ret så sensitiv med mange ting og jeg prøvet at møde hende hvor hun er. Hun blev før sommerferien optaget på konkurenceholdet til springgymnastik efter kun et år på det almindelige hold. Hun er meget seriøs omkring hendes træning og de syv timers træning om ugen har da også gjort at hun er blevet ret så dygtig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar