lørdag den 16. marts 2013

Pikode er stadig gældende

Jeg er så heldig at jeg skal på kursus på mit gamle uni her i maj. Godt nok på en del som er blevet lagt til sidenhen, men det er nu alligevel hyggeligt.

I den forbindelse har jeg fået et studiekort (vil det sige at jeg kan få studierabat? wu-huuu)

Sidst jeg var i forbindelse med KU var i 2007 da jeg var ansat, altså små seks år siden. Men i det fine brev som fulgte med kortet hvori det er beskrevet at jeg skal bruge kortet til at komme ind skriver de så at hvis man tidligere har været studerende eller ansat på KU så er den gamle pinkode stadig gældende og så får man ikke en ny...


...


...


...?

Godt nok er jeg lidt autistisk med at huske numre og initialer men en seks år gammel pinkode, som så vidt jeg husker ikke skulle bruges til at komme ind i bygningerne dengang. Så sandsynligvis har jeg aldrig brugt koden eller brugt den meget få gange på intranettet måske. Men det et selvfølgelig rart at vide at de har så stor tiltro til min hukommelse, nu jeg skal på skolebænken igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar