onsdag den 7. november 2012

En heldig vinder?

Jeg plejer ikke at være en heldig vinder. Ikke at jeg ikke er en vinder, for jeg deltager altid for at vinde og kan måske til tider være en smule anstrengende da jeg sjældent tager konkurence let.

Men når det kommer til lodtrækninger så plejer jeg aldrig at vinde. Jeg deltager gladeligt i blogland, produktkonkurence. Men jeg vinder ikke.

Sådan set indtil i går hvor jeg vandt en ferielejlighed på arbejdet. 14 dage tæt på Venedig i en lækker stor lejlighed til næsten ingen penge. Dejligt så er ferien til næste sommer næsten på plads. Så skal vi bare have bestemt om vi skal køre eller flyve. Skal vi flyve koster det mindre end lejligheden, men så skal vi også leje bil og det koster ca det samme. Men vi får alt i alt 14 dage for lidt over det halve af hvad 14 dage på Playitas kostede denne sommer.

Så mangler det bare at jeg også vinder et værk i kunstklubben og et par millioner i lotto ;-)

1 kommentar: