tirsdag den 30. oktober 2012

Det er dyrt

Det er lidt dyrt at have en pre-teen og selv kunne huske hvordan det var ikke at have råd til alle de lækre mærker. Måske forkæler jeg hende lidt. Men sådan er det nu engang.

Men ellers så fylder oplevelser lidt på budgettet lige pt.

Lige om lidt skal vi ind og se Twillight for-premiere. I sådanne tilfælde er det rart at have en pre-teen man kan undskylde sig med. Men ret beset så er jeg en Twillight-mom. Men jeg har jo også altid været en uforbedrelig romantiker. Jeg elsker Stolthed og Fordom, North and South ect BBC miniserier har plads på min reol. Det samme har fantasy; Harry Potter, det gyldne kompas, alt af Josefien Ottesen og Lene Kaaberbøl, jeg elsker det næsten højere end ungerne. Men så en fin kombination af romantik og fantasy; whats not to like?

Måske det er en smule barnligt, men jeg er ligeglad, når man først har klaret en omgang arbejde (inkluderet ret så meget læsning) ungerne, deres lektier, vasketøj og så videre så trænger jeg til noget godt. Eftersom jeg ikke ser TV så er fantasy og romance (chick flicks) min indulgence.

Jeg venter lige nu på et par sæsonner Bones og tredie sæson af Downton Abbey og så kommer der snart en pakke fra Bravissimo min yndlings undertøjs-pusher. Jeg har stort set ikke købt BHer andre steder fra i årevis hvis man bruger D skål eller størrer kan de klart anbefales. Jeg har også købt en del kjoler fra deres tøj-afdeling hvor der er ekstra plads til attributterne i tøjet.

En anden ting der skal bruges penge på lige nu er Depeche mode billetter. Jeg skal ind og se dem med samme veninde som jeg var inde og se the hits tour med. Glæææææder mig....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar