mandag den 15. oktober 2012

Weekend uden børn

Hvad brugte man al den tid på før man fik børn?

For denne weekend har der været tid nok. Fredag aften til udfladning, hele lørdagen til volleystævne og så stadig tid til at se matador om aftenen.

Hele søndagen som serie-søndag på langs i sengen (denne gang med Downton Abbey). Hvor har det været dejligt. Men tydeligvis så brugte jeg ikke tiden på at blogge.

Og må haven vente til senere i denne uge hvor jeg har et par feriedage.

Lige pt dovner jeg så snart jeg kan. Måske trænger jeg bare til at lade ting være. Det føles i hvert fald rart og godt bare at dovne så snart jeg kan. Selv om det selvfølgelig ikke kan blive ved. For eksempel så starter manden nyt job snart med flere timer og mere ansvar, så kan jeg jo ikke længere lade ham tage broderparten af husarbejdet.

Lige om lidt skal jeg ud af døren til en omgang fodbold, det er ikke engang den sidste kamp i år, kun den næstsidste, det er en smule koldt og vådt, om foråret er entuitiasmen lidt mere udtalt end her sidst på efterårssæsonen, men det er alligevel dejligt at få rørt sig -i blandet en glidende takling eller to :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar