søndag den 7. oktober 2012

Weekend

Jeg har seriøst trætte ben idag. Er i det hele taget meget meget træt.

Hele eftermiddagen til først ud på aftenen i går var jeg teen volley coach. Spændende men også trættende.

Det var fantastisk at opleve pigerne blive bedre som dagen gik. Fokus på spillet blev bedre, og så kom der mere kampgejst. Men jeg skulle lige finde ud af hvor meget der skulle skrues på knapperne. På et tidspunkt hvor spillet blev lidt for hektisk gik de nærmest i stå efter en time-out. Men det var svært at stå på sidelinien og kigge på. Hvert slag tog jeg nærmest i tankerne og især den sidste kamp om trediepladsen var medrivende. Stemmen led også overlast -der er meget larm i sådan en hal med fire fem kampe kørende hele tiden.

I dag skulle jeg så løbe de famøse 13.3 km i bakket tærren. Det gik faktisk rigtig godt. Det var ikke nær så slemt som jeg havde frygtet kun de sidste tre hundrede meter op af bakke var slemme at komme igennem. Jeg var kun nede og gå ved første vanddepot efter fire km ellers løb jeg hele vejen. Ret sejt efter kun seks-syv træninger i år (inklusive to 5 km løb). Jeg havde håbet på en tid mellem 1 time og 12 og en time og 15 minutter, men det var måske en smule optimistisk, dog er min hurtigste 5 km tid i år 25½ minut så helt ude i skoven var det måske ikke. Jeg endte da også på 1 time og 13 minutter rent. Mellemtiden på 10 km siger 54:48 også pænt hvis jeg selv skal sige det. Bagefter havde jeg det også som om jeg svævede, men kun i kort tid, så kom smerten og trætheden i benene.

Så det er med god samvittighed at jeg nu checker ind på sofaen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar