torsdag den 11. oktober 2012

Tid med det?

Så gik der tid med det, ja med hvad egentlig?

Arbejde, motion og så lige et afsnit eller to eller tre af Bones season 5. Jeg har haft lånt season 1-4 af min søde svigerinde og set dem siden vores sommerferie. Men så havde hun ikke season 5, men den kunne man få for omtrent 150 kr i London. Dejligt.

Ellers så har jeg fået overført vores familie-kalender fra papir-udgaven til en elektronisk en.

Jeg og snart teen-pigen har begge en google kalender, nu har jeg oprettet en til yngste under min egen og min mand har oprettet en, når vi så deler med hinanden (og tillader at vi kan oprette ting i hinandens) så bliver resultatet en elektronisk kalender hvor hvert familiemedlem har en farve (istedet for en søjle som i papirudgaven).

Tilgengæld så kan jeg se og oprette ting fra arbejdet, herhjemmefra, pigerne fra skolen og tingene kan overføres fra forældreintra uanset hvor man lige læser det henne, så glemmer man ikke at få det overført.

What's not to like?

Vi slipper også for at lægge fødselsdage ind mere end en gang og sparer de 80 kr en papirudgave koster.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar