lørdag den 6. oktober 2012

Ikke gennemtænkt

Ahh endelig i egen sofa. Her slapper man nu alså bedst af.

Men kun en halv time endnu, så skal jeg være volley coach til et teen teen hold som skal til stævne, helt indtil i aften.

Imorgen skal jeg løbe erimitageløb. Det var vist ikke helt gennemtænkt at jeg meldte mig til at overtage et nummer. Jeg har ikke løbet særlig meget i år og det længste jeg som voksen har løbet er 8 km, så selvfølgelig kan jeg klare 13,3 i dyrehaven, den er jo kun ca lige så kuperet som mit eget område. (kan faktisk se at en del af ruten lapper over med min 4,5 km rute)

Men jeg ved også med mig selv at skal jeg længere ud, så skal jeg presses til det, og det gøres nu engang lettest ved et løb.

Det kan ikke tage meget mere end en time og et kvarter, så meget 'smerte er midlertidig' mantra kan jeg måske godt klare. Eller som jeg faktisk plejer at bruge når jeg er presset: Jeg (træk vejret ind) KAN GODT (puu-ust ud).

Men i morgen ved denne tid er jeg nok ret presset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar