onsdag den 3. oktober 2012

snooork

Jeg er en anelse træt her efter tre meget lange kursus-dage. Lagt oven i er så at jeg tilsyneladende har svært ved at sove på hotel. Det må være noget nyt. Det er jo ikke så forfærdelig mange år siden at det at skulle rejse og dermed sove på hotel var en speciel fornøjelse. Når nu man havde unger som ikke sov igennem så var det jo skønt at sove på hotel.

Men nu har jeg åbenbart nået den alder hvor hotel-sovning giver problemer. I hvert fald har jeg sovet dårligt.

Måske det har noget med mad-indtaget at gøre. For det er stort. Morgenmad, morgenbær + smootie og kaffe til at starte kurset på. Så formiddagskaffe med en blinis og en muffin, så tre retters frokost, så en eftermiddags profitterolles og/eller andre kager til kaffen og så et lille restaurant besøg til aften...

Indtil videre har jeg været på Italiensk restaurant, Jamies Italian (også italiensk men måske knap så autentisk, lidt mere poleret), Indisk (recomended by Michelin -kan også anbefales af mig) og så en pub idag, en moderne udgave med moderne engelsk køkken (og en flirtende betjening: I LOOOOOVE it)

I det mindste så har jeg tyve minutters gang hver morgen og aften og så fik jeg puttet omkring 7 km løb ind her til morgen -hvad andet kan man lave når man er vågnet tidligt...?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar