lørdag den 25. august 2012

fest-tid

Så er det fest-tid. En aften i byen med holdet. Dans til den lyse morgen og trætte fødder og brak-ligning hele dagen imorgen (sådang lige bortset fra at vi skal til fødselsdag i morgen eftermiddag)

For nogle år siden da børnene var små var det sjældent jeg var til fester, men nu griber jeg efterhånden chancen lidt oftere, og glæder mig altid til at slå Søren (baren rolig Søren jeg slår ikke så hårdt). I aften altså med fodboldholdet, på fredag bliver det med jobbet.

Men så er der også ro på indtil julefrokosternes tid.

Men jeg er også god til fester, det jeg ikke er god til er mådehold og sige farvel og tak for i aften. For tænk nu hvis alt det sjove først skete efter jeg var gået hjem. Men så har jeg fra pålidelig kilde at jeg ofte er en del af det sjove...

Nå men nu fik jeg lige kigget på lidt gamle 'jeg skal til fest' eller 'jeg har været til fest' (og et enkelt 'jeg er fuld' indlæg på den gamle blog) endnu en reminder om hvor fedt det er at have minderne skrevet ned. feks; http://carina.smartlog.dk/politiet-kom-da-vores-g-ster-gik-hjem--post99073

Nå musik på og gang i føn-tørren og make-up penslerne...

(...jeg har allrede været igennem hvad skal jeg tage på i aften cirkus'et)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar