søndag den 19. august 2012

Hvornår var det nu det var?

Nej ikke et dødsygt TV program fra sen-firserne.

Men når man nu selv er nået det punkt man som barn aldrig troede man ville nå. Der hvor ens datter har fuldstændig styr på hvor mange år siden vi var på ferie i det land, eller vi havde en weekend-tur til det sted....og jeg som mor må melde pas. Jeg kan ikke huske sekvensen.

Men jeg kan huske hvordan det var som barn at tænke; arjj mor først så skete det og så det og så det og ryste på hovedet for hvordan var det muligt ikke at have styr på tidspunkterne.

Nu kan jeg så se min store datter gøre det samme. Og hun har ret. For jeg tjekker mine gamle blog indlæg for datoer og hun har altid ret....

Måske er det en af de der ting ved at blive ældre...alzheimer flytter ind...

Men så var det jeg kom på at jeg jo bliver nød til igen at skrive alle hverdagstrivialiteterne ned, ellers så glemmer jeg dem jo.

(de gamle de findes på http://carina.smartlog.dk/)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar