mandag den 20. august 2012

God opdragelse

Det er nu skønt når ens børn skal til at lære nogen af de ting man virkelig selv sætter pris på.

Der er en særlig fornøjelse forbundet med at videregive nogle af livets vigtigste ting.

Således drog jeg på tur med min store snart teen 7. klasses pige. Vi var i københavn på en rigtig shoppetur, bare hende og jeg, fra morgen til midt på eftermiddagen, med indlagt engergi-depot på cafe.

Jeg elsker simpelthen at gå rundt i byen. Alle disse mennesker man kan kigge på, synsintryk som inspirerer.

og så er det jo fantastisk at have en model med i byen som alt tøj ser godt ud på. Status på vej hjem var da også et par sko til mig og masser masser af tøj til teen-pigen.

Indlagt på turen var også hints til hvordan man finder rundt i byen, jeg kan selv huske de første par gange alene i København, så hun var opmærksom på hvor vi var og ikke mindst hvor de gode butikker ligger...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar