lørdag den 8. september 2012

Fitness

Så har jeg været afsted til endnu en times fitness. Timen hedder bodytoning, men der er så mange elementer med fra crossfit at den er næsten lige så god som crossfit timen.

Jeg har altid ment at jeg var nød til at komme til holdtimerne fordi jeg skal have en som herser med mig, ellers bliver det bare ikke lige så hårdt. Men der er nok også et element af konkurence i det; når hende der kan så kan jeg også...

Eller nu hvor jeg efterhånden har så meget overskud i timerne at man lige laver en ekstra hård udgave af øvelsen, bare fordi jeg kan (og så er det jo sejere end hende ved siden af)

Jeg tror det er lidt det samme til svømning, jeg prøvede at træne i svømmehallen alene efter de øvelser min træner gav mig i sommers, men det gik slet ikke. Tilgengæld i torsdags var der nogen i banen ved siden af at kæmpe imod og så gik det straks bedre. Selvom en træners tilstedeværelse selvfølgelig giver meget.

Nu venter kost og spand, selv om solen og haven trækker lidt mere, så trænger huset til en ordentlig omgang

Ingen kommentarer:

Send en kommentar