onsdag den 26. september 2012

Travl tid

Det bliver nogle sene dage på job for tiden. Det er påkrævet at blive sent i disse dage og det bliver lige så slemt i ugen inden efterårsferien.

Det er nu også OK, sålænge det kun er i disse korte perioder, men alligevel er det lidt trættende. Samtidig prøver jeg at afslutte så mange ting som muligt så jeg kan slippe det gamle job fredag og starte det nye når jeg kommer retur fra kursus.

Jeg får ikke lov til at slippe det helt før efter den første måned og det giver en lidt blandet opstart, men jeg håber det går.

Det gør så også at jeg ikke ser så meget til pigerne, når jeg endelig kommer hjem så er de af sted til deres aktiviteter eller hos venner eller også kommer jeg så sent hjem at de er på vej i seng. Men det efterlader så heller ikke så meget tid til mig selv og bloggen her.

Det eneste som sådan set også er sket siden jeg rejste mig fra mit sygeleje er job og en smule motion. Jeg kunne så konstatere til crossfit her til morgen af det er lige i overkanten, jeg blev helt svimmel, måske en enkelt løbetur havde været bedre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar