fredag den 28. september 2012

Sidste dag i afdelingen

Det var sidste dag i den gamle afdeling idag. Godt nok skal jeg (i første omgang) kun være i den nye afdeling i 10 måneder og så tilbage igen. Job swop, som de kalder det. Men man ved jo aldrig hvad der sker om jeg får lyst og lov til at blive (eller om jeg bare gerne vil tilbage igen bagefter).

Men jeg endte i hvert fald med at bliver sentimental idag, selv om det ikke var alle kollegerne som blev det.

Jeg skal selvfølgelig også kun een etage væk, og bliver i samme område, men alligevel skal jeg skifte mine dejlige kolleger ud med nogle nye. Og det er altså sørgeligt -syntes jeg.

Alle mine ting ligger lige nu i to flyttekasser, de er ikke flyttet op i den nye afdeling endnu, for jeg ved ikke hvor jeg skal sidde. Jeg skal på kursus hele næste uge, og de ved endnu ikke helt hvor jeg skal sidde i den nye afdeling. Men samtidig bliver der plads til min vikar, når nu mine ting er pakkede.

Stadig skal jeg jo arbejde på et projekt for den gamle afdeling hele oktober måned, så jeg kommer til at se lidt til et par af kollegerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar